Vanliga frågor

Här kan du svara på vanliga frågor som man kan ha som potentiell kund. Detta för att kunna ge din kund information snabbt och enkelt i butiken samt att minska ärenden för din kundtjänst.

Förslag på frågor som kan besvaras:

Hur kan jag betala i butiken?

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish.

Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 2 - 5 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.

Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Vi kan inte lägga till eller ta bort varor på beställningar direkt när de väl har skickats.

Om du vill göra en ändring i eller avbryta din beställning innan den skickas, vänligen kontakta oss (och inkludera beställningsnumret) så snart som möjligt.

Om beställningen ännu inte har skickats kan vi eventuellt avbryta beställningen så att en ny beställning kan skickas. För att ta reda på om din beställning har skickats ännu kan du gå till ditt Inventables-konto och välja "Beställningshistorik".

Om din beställning redan har skickats kan vi inte längre ändra beställningen.

Var är min faktura?

All vår betalning adminstreras av Klarna och deras fakturor skickas per mejl. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Klarnas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där. Du kan läsa mer om Klarna här. 


Jag har ångrat mitt köp, vad gör jag?

Observera att produkten måste vara oanvänd och produktens förpackning obruten/oskadad för fullständig kreditering av din retur. För varor med plombering kan vi inte godkänna returen om plomberingen är bruten. Livsmedel och läkemedel (inkl. nikotinläkemedel) är fråntagna returrätten.

Läs mer och registrera din retur HÄR!

Om du ångrar en registrerad retur är det bara bortse från informationen som har skickats till dig.

Kan jag beställa utanför Sverige?

Nej, tyvärr. Vi levererar endast till adresser inom Sverige.